Haftaya üniversiteler açılıyor ve çok heyecanlıyım. Nasıl davranmalıyım?

Ben liseyi bile dışarıdan okudum bu yüzden çok heyecanlıyım, ne yapmam lazım bilmiyorum.

Normalde de zaten utangaç ve heyecanlı biriyim, şimdi ne yapmam lazım?

Lütfen tavsiye verin, bölümüm de zor bir bölüm 🥺

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Haftaya üniversiteler açılıyor ve çok heyecanlıyım. Nasıl davranmalıyım?
Haftaya üniversiteler açılıyor ve çok heyecanlıyım. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla