Özelde öğretmenlik yapıyorum köle ya da bakıcı gibi hissediyorum hiç bir gereksinimim karsilanmiyor?

resim oğretmeniyim formasyon yeni almaya başladım özelde iş buldum asgarinin biraz altında verselerde en azından mesleğimi yapacağım için mutluydum fakat sürekli mağdur ediliyorum servis beni evimden 1.5 kilometre uzakta alıp bırakıyor eve kadar yurumelisiniz diyor bunu müdür kurucu ayrıca servis patronuyla konuştum çözüm bulucaz diye diye geçiştirdiler malzemelerim için ödenek vermediler en azndan yurumeyeyim belediye arabasıyla gidiyim diyorum onunda parasını karsilamayiz bende bu günden itibaren okula gitmeyi kestim günlük 8 saat dersim var 2 kulüp çalışmam var benim yerime birilerini derse sokmak için kırk takla atacaklar hakkımı helal etmiyorum

Özelde öğretmenlik yapıyorum köle ya da bakıcı gibi hissediyorum hiç bir gereksinimim karsilanmiyor?
Cevapla