Üniversitede sınıfın en sessizi, en yalnızı olmak kötü mü?

Üni de en sessiz en yalnız benim gerekmedikçe konuşmam kimseyle kendi halimdeyimdir bazıları arkamdan asosyal , psikolojik sorunları var ezik falan diyorlarmış ama ben kendimi böyle seviyorum bu yılda böyle devam edeceğim benim gibi olan var mı başka?

Üniversitede sınıfın en sessizi, en yalnızı olmak kötü mü?
Cevapla