Babam audi a4ten togga geçmek üzere ikna edemiyorum teslim tarihi geldi bildiğin 2 ay kaldı fikir verin dış tasarımı falan çok kötü hiç beğenilicek gibi değil milliyetçiliği tuttu
Nasıl vazgeçirebilirim
🤦🏻♀️
Nasıl vazgeçirebilirim
🤦🏻♀️
Bak ona de ki, togg lar tr de üretilmiyor sadece İtalya dan gelip burada insanlara dağıtılıyor. Yahu servisi bayisi bile yok arabanın. Babana söyle paranı çöpe atacaksın baba yapma de ayağına kapan ağla Bi şekilde vazgecir. Sen yapamıyorsan beni ulaştır ben vazgeciririm
Servisi var maalesef nasil yok diyorsun
Yok. Bayisi falan da yok. Göstermelik üç beş servis koymuşlardır o kadar. YouTube da araştır yolda kalan togg lar diye. Yazık etmesin parasına bak tekrar diyorum ikna edemezsen ben ederim bana söyle
Ndjdj ben ederim diyor ya sen ne sifatla ediceksin mesela
Ayrica her seye hir cevabi var her markanin araclarinda sorun cikiyor diyor ayrica bazilari da karalamak icin yapiyor falan der
Sen mesela babayin hangi kahveye gittiğini söyle, ben gider bulurum yakınına oturup araba muhabbetini açarım togg u kötüleyip vazgecririm
Bi de hangi rengini siparis vermis biliyo musun vizon rengini
igggggrencccc yani
Deliricem
Normalde zevkli biri ama gozune perde mi inmis icine bi sey mi kacmis anlamadim
Bxbxbxhx babam kahvede oturacak kadar yasli degil o tarz biri degil
O zaman nerde çalıştığını söyle onun iş yerinde ise baslicam seni kurtarmam lazım
Babamin sirketine gelicen o da seni ise alicak chhxhx
O almasa da ben aldim bu azminden dolayi
Tesekkur ederim dbdhhx
O zaman sen bilirsin. Kolay gelsin. Babanın sirketi var ve zenginse. Togg alır parayı çöpe atar. Sonra bir daha audi alır yani fazla kasma o zaman bebek
İyi geceler öptüm
Genelde hislerim kuvvetlidir
Ne yaparsam yapiyim kafaya koymakla beraber siparisini bile verdigi icin onunde engel yok
Alinca pisman olucak diye dusunuyorum ama is isten gececek
Ben de sadece ben demistim sana diyebilicem o gun
Olsun zengin netice de, bir daha alır audi
Aracın kötü özelliklerinden bahsedersen belki vazgeçme ihtimali vardır zaten araba süs gibi bir şey sırf milli diye alıyorsa vazgeçiremezsin pes et derim
Cevap
5Cevap
Toggların sorunlarını anlatan birçok blog var onları okut 😄
Nerde var
Googleye yaz çıkar
Sen bir şey yapma araba sorun çıkardıkça vazgeçer :D
Sorun cikarana kadar elinde olur
Yazık ya yoga binince milliyetçi sananlar var bu ülkede bide
Kötü yönlerini ona söyleyerek 🤭
Araba babanın para babanın dert senin.
Evet cunku benim babam xhjx
Togg iyi araba ya
Neresi iyi ya bence goruntu olarak fena halde kotu ve yeni bi marka oldugu icin guvenilir degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?