27 yaşından sonra yazılım öğrenmek ve öğrendiklerimi aktarmak, başarıya ulaşmak bir işe yarar mı? Yaş sıkıntı mıdır?

Diplomasız olursa iş bulur muyum?

27 yaşından sonra yazılım öğrenmek ve öğrendiklerimi aktarmak, başarıya ulaşmak bir işe yarar mı? Yaş sıkıntı mıdır?
Cevapla