Masa başı memur ya da ofiste çalışan arkadaşlar eşinizin fotoğrafını masanıza koyar mısınız?

Evet Koyarım masamda resim var
Hayır Koymam masamda resim yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Masa başı memur ya da ofiste çalışan arkadaşlar eşinizin fotoğrafını masanıza koyar mısınız?

Zaten çalışmıyorum en son çağrı merkezinde çalıştım şu anda evdeyim ama genel anlamda şöyle söyleyeyim yani buna gerek duymazdım açıkçası sonuçta insan kendisini bildikten sonra böyle şeylere ne gerek var ki ha kendisine ait özel odası olur o zaman koyar ona bir şey demem ama topluca çalışılan bir yerde de masa masaların yan yana olduğu bir yerde de eşimin fotoğrafını koymayı istemezdim iyi gözle bakan olur kötü gözle bakan olur.
Evet fotoğrafını koymak isterdim. Ama eş yakışıklı ya da kariyerli biriyse göz koyan biri de olabilir. Dikkatli olmak lazım. Çok göze sokmamak lazım bu tür şeyleri.
Keyifli paylaşımlar dilerim 🍀
çok teşekkürler
Rica ederim
Cevap
22Cevap
Eşim olsaydı tabi ki de onun fotoğrafını her zaman taşırdım yanımda hiç ayırmazdım.. özleyeceğim için
Hayır koymam işimde disiplinli çalışmayı severim o tür şeylerde dikkatimi dağıtacagi için masamda gereksiz hiç bir şey bulundurmam. Ama telefonumda resimlerini taşırdım açar açar bakardim artık 🤣
Bulunduğunuz görev yeri resmi kurum ise kişisellestirme yapmayınız.
Kendi işyeriniz, mülkünüz, aracınızda fotoğraf paylasabilirsiniz.
Önemli olan o duyguları kalbinizde hissetmektir.
resmi kurumda neden koyulmasın nasılsa benim odam benim masam
neden alsınkı?
Art niyetli insanlar olur ya koymam. Çeşitli ruh hastaları, ayırma büyüsü falan yapmaya kalkışirlar..
Hayir koymazdim cunku orada durmadan herkes bakar sonra nazar deger
Ne bileyim kimse görsun istemezdim😂😂
Kocam yok olsada koymazdjm gerek yok göze sokar gibi ne o öyle
Benim eşim de masam da yok :D sıfır dert :D :D
Once bir sor bakalim kacinin masa başi işi var
Bence çok gereksiz olurdu. Çocuk falan neyse de eş olunca amaaan.
Eşimde işimde yok ama olduğunda koyarım, arada bir bakar modumu yükseltirim mis 😀
Evlensem beraber çekildiğimiz bi fotograf koyardım masama
Hayır ama fotoğrafını cüzdanım da taşıyabilirim
masa değilde kafada olsa hep sanki daha iyi olur :)
ikisinin de resimleri var
Koyardım beraber olduğumuz bir fotoğrafı
Çocuğumuz varsa hepimizin olduğu
İş ile özel hayatı birbirinen ayırın lütfen
ne alaka neden koyulmasın nasılsa benim odam benim masam
Yok ya ne gerek var 😪
Cocuklarimin var. Ben Nazara inanirim.
Hayır, koymam.
Eşim ileride olursa belki koyabilirim.
Evet Koyarım masamda resim var
Eşim olsaydı koyardım 😄
Banallesti. Koymam.
Saçma.. anlamsız bir hareket
evli değilim de koysaydın😂
öyle şeyleri sevmem
Görmemişin eşi olmuş gibi, çok saçma bence
Koyarım <3
Aile fotoğrafı güzel olur.
Hayır koymam
Koyarım
Koymam
koyarım
Mazallah
Gerek yok
Koymam
Olsaydı koyardım😂
koymam
Koyarım tabi 😃
Koymam
Beraber olduğumuz bı fotoğraf olabilirr
Yani koyulur
kesinlikle
Koymazlar sanırım
Asla beğenen olur😃
Hayır koymam
Leş bir hareket.
neden leş olsun
Ne bileyim görmemiş gibi, kocam da kocam tipler.
illa koca değil erkekte eşinin fotoğrafını koyabilir
Tamam ayni sadece kadin icin demiyorum. Aile sevmek degil bu bence aklinca gosteris yapmak. Hani var ya kocisimle eglenceler yazan tipler onlar canlanıyor aklimda. Evlerden irak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?