Kızlar siz böyle küçük yaramazlıklar yapar mısınız eşinize ve erkekler sizin hoşunuza gider mi? Yenilikler değişikliler güzeldir yapın 😀


















Benim çok hoşum gidiyor ben de eve gelirken süpriz şeyler getiriyorum ve gün içinde o ve o tür Mesajlar gelince tüm iş ve iş stresi bitiyor
Ve onun mesaj ve zil sesi farklı o farklı sesi duyunca Harika oluyorum :)
Ne güzel maşallah size ☺
Darısı bize 🙂
Ben de hoşlanmıyorum oyle. Bunlar iyidir iyi 🙂
Bizim 10 erkekten 8 i eve gidince kariyi dover valla baska kimlere attin diye malum okuzluk ruhumuzda var
Doğru 😐😐😏😏😏
İç çamaşırı alırkende at danış hatta. Fakat sığır bir herif almaman gerek.
Evet o çok önemli işte..
Ara ara yapıyorum resim video kocam biraz odun olunca artık yapmıyorum
Boşver en güzelini yapıyorsun anlamıyorsa
@sempatiksporcu öyle içimi kuruttu sonra da ilgisizsin diye sitem ediyor
Hem suçlu hem güçlü desene şuna boşver ama elbet yanına yanaşıyordur
@sempatiksporcu sağolun
Ne için
@sempatiksporcu yorumunuz için hayırlı geceler
Rica ederim ☺️ Hayırlı geceler
Cevap
34Cevap
80li yıllar futbolcu şortları gibi. başka bir don bulamadımmı derdim.
"Odun ben ne diyorum sen neye takıldın" der büyük ihtimal 😀
aha şimdi geliyorum gösteririm odunu sana derim
benim fantezimi bilmeliydi. söndürdüğü şeyin hesabını verecek :D
😀😀
bida böyle şeyler istemedimi soylerim. ne bu boyle?
bak bunu düşününce bir sırıttım şimdi asdadacsdas
Saka mi yapıyorsun böyle bişey yapsa kız arkadaşım 10 dk içinde yanında olurum :)
eve hangi yoldan gideceğini unutur insan ilişkiye zevk katar
neden işteyken eşime böyle resimler çekip atayım ya 🙄 ya biri görürse 🙄😂 ya adam beni azarlarsa ne bir çim şeyler atıyosun diye 😀
eşim böyle bir kadın olursa battaniye ile resim atsa yinede harika olur 😂😂
Pardon da o fotografi kim cekti kizim der hemen😂
Pardon tek foto sandim😂😂
😀 😀 o resimde ben de düşündüm kim çekti lan falan diye eve uçuyormuş 😀 ama kadın milleti bulur yolunu koyar kamerayı masaya yine çeker 😀
Ama tabi hoşlarina gider ya bu tarz seyler
Lan siktır git yoruma atlamis bide yazdigimi ustune almis. mal midir nedir
Nerde boyle es bunu yapacak olsalar hic bosanma olur mu ye iç yat modunda anca
Benim flörtüm bile yok ne eşi 😂 ama olsa arabayla ön kaldıra kaldıra gelirim eve 😂
İş çıkışı bütün planlar iptal, dooooğru eve 😍😍😍😍
Sapık mı bu karı derim😂
😀😀 karin değil mi tüm sapıklıgini sana yapsın nolcak ☺
Gitmez bune la böyle azmış bu karı derim 😄
Yok artık 😀 senin için yapıyor kadın aa
Bide başkası için mi yapcak ulan ben calisiorm kadın boşluktan napcagini şaşırmış 😄
ya nasıl bir bakış açısı 😀 doğru aslında tam iş güç stres mesaj geliyor gecelik 😀 insan noluyor lan der heralde 😀 ama eminim saskinlik evresinden sonra insan stres atar resimlere bakınca
Stres ten sonrası okunmuo aynen değişik biyerden baktım 😄
alttan iki ve alttan 4 süper öyle atsa eve gidince fena olur
Gider. Hemfe çok hosuma gider.
böyle yapacak kadın var mı ya :)
Valla diğer kadınları bilmem de aklıma geldi nasıl olur diye sormak istedim 🙂
Eve gelince parcalarim
Yavas
Hayır hızlı
Evin üstüne uçak inidiriz bee kim istemezki 😀
Yalnız kıyafetler müthiş😍
Esimse atmaasin beklesin böyle
Sosyal medyaya mi
Evet sonra da sizi etiketliycek resmin altına da "evde bekliyorum yazicak" 😀😀
düşünemedim bile.
Şaka yapıyorum tabi ki size aticak sadece 🙂
Inşallah gönlüne göre versin diyelim
böyle bir şey yok ya :D
Ya başkaları görürse
Size özel aticak uyarır heralde önceden biri var mı diye 😀
Ha öyle de
Whatsapaa pat diye atarsa neler olur neler
var mı böyle eş🤔⁉️
süper olur onu yapcak kadın varmıymıs
Çok hoş olur
Gider tabiki işten izin alır direk eve ışınlanırım
Benim hoşuma gider
Gider tabiki
Cok hos :)
Evet hoşuma gider tabi ki
Evet güzel olur
Eve geldigimde vay o kadının halinee
eşine bağlı.
Gitmezmi 😂😂 direk eve ışınlanırım
Evetttt💞
uçarak giderim (:
Harika olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar