ODTÜ hazırlık atlama sınavını geçtim ama sistemde hala hazırlık öğrencisi olduğum yazıyor, ne yapmalıyım?

ODTÜ hazırlık atlama sınavını geçtim ama sistemde hala hazırlık öğrencisi olduğum yazıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla