Sınava gireceğim ama mezuna kalacağım, nasıl çalışmalıyım?

Arkadaşlar ben 12. Sınıf öğrencisiyim bu hafta sonu yks sınavına gireceğim ama yok denilecek kadar az čalistim hiç calismadim gibi. 12. Sınıfın başindayken bende hep mezuna kalma düşüncesi vardı ve bu olunca da ister istemez calissamiyorsun bende calişamadim çalişamadim buna pişman mıyım evet fazlasıyla pişmanım neden böyle bı aptallık yaptım diyorum çok ama çok üzüldüm ağladimm... Ama ne yazikki giden zmaan geri gelmez. keşkelerim çok fazla. calismadigim için de mezuna kalacağım başından beri düşündüğüm gibi keşke böyle bı dusunceye kapilmasaydim keßke derslerime de calissaydim. şu an çalişmaya başladim ben hiç başlamasaydin falan da diyenler olabilir ama mezuna kalacağım belli o yüzden şimdiden çalışıyorum başladim gayret ediyorum. Hedefimde yüksek nasıl olucak nasıl yapicam bir yılda halledilir mi bilemiyorum.
Ben hemşirelik eczacılık ve kimya arasind agidip geliyorum puanları da yüksek sizce yetişirmi bir yılda.
Nasıl calismaliyim
Sınava gireceğim ama mezuna kalacağım, nasıl çalışmalıyım?
Cevapla