Arkadaşlar ben 12. Sınıf öğrencisiyim bu hafta sonu yks sınavına gireceğim ama yok denilecek kadar az čalistim hiç calismadim gibi. 12. Sınıfın başindayken bende hep mezuna kalma düşüncesi vardı ve bu olunca da ister istemez calissamiyorsun bende calişamadim çalişamadim buna pişman mıyım evet fazlasıyla pişmanım neden böyle bı aptallık yaptım diyorum çok ama çok üzüldüm ağladimm... Ama ne yazikki giden zmaan geri gelmez. keşkelerim çok fazla. calismadigim için de mezuna kalacağım başından beri düşündüğüm gibi keşke böyle bı dusunceye kapilmasaydim keßke derslerime de calissaydim. şu an çalişmaya başladim ben hiç başlamasaydin falan da diyenler olabilir ama mezuna kalacağım belli o yüzden şimdiden çalışıyorum başladim gayret ediyorum. Hedefimde yüksek nasıl olucak nasıl yapicam bir yılda halledilir mi bilemiyorum.
Ben hemşirelik eczacılık ve kimya arasind agidip geliyorum puanları da yüksek sizce yetişirmi bir yılda.
Nasıl calismaliyim
Ben hemşirelik eczacılık ve kimya arasind agidip geliyorum puanları da yüksek sizce yetişirmi bir yılda.
Nasıl calismaliyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yetişir youtube üzerinde hocalar var ders anlatan gerekirse özel ders alırsın kolay gayet
Sence kimya alanı iş olanağı nasildir
Bilmiyorum eşit ağırlıkçıyım ben
Kime desem işsiz kalırsa okuma başka bişey düşün falan diyor aklımda eczacılık da var amaa kimyaya göre biraz daha yüksek puani
Eczacılık her zaman olan bir meslek o daha iyi gibi
Yetişir tabi ki 1 sene sonraya kimya ve eczacılık iyi yaparsan doğru dürüst yetişir
Eczacılık puanları çok yüksek 450 üzeri
ben kimyayı düşünüyorum ama kime desem bu alanda iş yok işsiz kalırsın diyolar sizcede böyle midir var mıdır bı fikrijiz
Bi arkadaşım var kimya okuyor şu an 3. Sınıf iş bulması o kadar zor değil diyor petrol fabrikasında staj yapacakmış herhalde o da ama 450 yaparsın 1 senede bence aralıksız çalışırsan
Bende hiç çalışmadım çalışamıyorum odaklanamıyorum full tekrar videoları bşle izleyemiyorum o kadar sıkılıyorum ki sizce 2 yıllık tıbbi laboratuvar gelir mi Samsun'da?
@Yrnxxx bence gelir o
Kaç net 30 felan?
@Yrnxxx o kadarını bilemem ya hesaplamak lazım siteden
İki yıllık hayırlı olsun
Neden böyle dedin
Çalışmamız siniz
Ben bul zten bı tercih yapmayı düşünmüyorum bu yıl mezuna kalıp çalışacağım istediğim bölüm için
Size tavsiyem imkan varsa iki yilliga geçin ve bu arada 4 yilliga çalışın
Bende hiç çalışmadım çalışamıyorum odaklanamıyorum full tekrar videoları bşle izleyemiyorum o kadar sıkılıyorum ki sizce 2 yıllık tıbbi laboratuvar gelir mi Samsun'da?
Bilmiyorum benim kuzen 18 Mart 'ta okuyor oda tıbbi labaratuvar ama kaç puanla girdi bilmiyorum
Sizce bu sene kaç netle alırlar benim netlerim düşük ve o kadar strese girdim ki 😞
Bilmiyorum nasip
Ama olacağa olmusa çare yok rahat olun vardır nasibiniz bir yerde
Öyle ya ama işte stres yapıyorum sene başında hukuk istiyordum emek gösteriyordum sonra bi bırakınca daha gidiyor ve toparlayamadım. İki yıllık bile gelmese insanın zoruna gidiyor ya ondan korkuyorum 😞
Onu sen belirledim hayatını sen çizdin