29 yaşına geldim hala hangi bölümün bana göre olduğuna karar veremedim, yeniden üniversite okumak mantıklı mı?

Halkla ilişkiler ve Reklamcılık mezunuyum. Aslında bölümü seviyorum ama içimde hala bir olmamışlık var gibi. Bireysel çalışabileceğim meslekleri seviyorum, emir altına girerek çalışmaktan hoşlanmıyorum. Sizce yeniden başka bir bölüm mü okumak mantıklı olur yoksa yüksek lisans ile görsel iletişim tasarımı, e ticaret, fotoğrafçılık gibi daha bireysel bölümlerde yüksek lisans yapmak mı mantıklı olur?

29 yaşına geldim hala hangi bölümün bana göre olduğuna karar veremedim, yeniden üniversite okumak mantıklı mı?
Cevapla