27 yaşından sonra yeniden sil baştan yapıp üniversite okumak sizce mantıklı mı?

Ortaokul hayatım yani 3 yılım babamın müzik öğretmenliği istemesi üzerine gsl yetenek sınav hazırlığıyla piyano, gitar ve şan eğitimi almakla geçti. Sülalemin bir kısmı thm sanatçısı ama benim yeteneğim onlara göre farklıydı. Yağlı boya eşliğinde tuvala resim çizerdim ve üstelik satışa sunduğumda ise satılırdı. Bir çok insan yanlış sınava hazırlandığımı söylerdi.🥹 Müzik yetenek sınavını kazanamayınca da liseyi açıktan okumaya karar verdim. Her neyse yks geldi çattı derken lanet olası tarih bölümünü kazandım. Kazandım ama okumak istemiyorum, içimden dahi gelmiyor. Formasyon dersleri açılıyor almıyor es geçiyorum. Bir yıl kaldım da yani dört olmam gerekirken üçüncü sınıftayım. Çünkü bölümü okumaya hiç hevesim yok. Sözelciyim ama seneye sayısal üzerinden hazırlanmak istiyorum. Üstelik birde dgsye girmeyi düşünüyorum. Sizce yaş olarak çok mu geç? Çevremde 35 sonrası okuyup da 40 yaşında okuduğu bölüme atanan bir çok insan var. Bana akıl verin. Kafam çok karışık😔

Güncellemeler
1 yıl
Uzun oldu 😔
27 yaşından sonra yeniden sil baştan yapıp üniversite okumak sizce mantıklı mı?
Cevapla