25 yaşında tekrar üniversite okumak sizce mantıksız mı?

Dgs ile okulumu ya uzay mühendisligine ya endüstri mühendisligine ya da uçak elektrik elektronigine tamamlamak istiyorum. Ne önerirsiniz?

25 yaşında tekrar üniversite okumak sizce mantıksız mı?
Cevapla