30 yaşındayım 2 çocuğum var, bu saatten sonra üniversite okumak istemem garip mi?

Ben 30 yaşındayım. Hayata tersten başladım diyebilirim. Liseden bittikten sonra evlendim 2 çocuk derken bu yaşıma geldim. Şimdi çocukları büyüttüm ama içimde kalan o isteği hiç bastiramiyorum. Sizce üni kazanıp gitmek saçma mi bu yaştan sonra? Ders çalışmaya başladım ama ne meslek yapacağım, kazanırsam yaşımdan dolayı ise alınır mıyım bir sürü soru işareti var. Benim gibi olanlar var mı tavsiyeleriniz neler?

30 yaşındayım 2 çocuğum var, bu saatten sonra üniversite okumak istemem garip mi?
Cevapla