İşimden memnun değilim, bırakıp hukuk okumak istiyorum. 30 yaşından sonra okunur mu?

Hali hazırda kamuda çalışıyorum, işim var lakin memnun değilim daha özgür bir meslek arıyorum. 30 yaşında hukuk okunur mu? bölüm değiştirmeyi düşünüyorum kpss filan derdim yok, okunur mu sizce? Hukuk kazanan arkadaşlar varsa nasıl çalıştılar, nasıl kazandılar? (

İşimden memnun değilim, bırakıp hukuk okumak istiyorum. 30 yaşından sonra okunur mu?
Cevapla