Hemşirelik okuyorum ama hastanede çalışmak istemediğime karar verdim?

İleride işsiz kalırım korkusuyla hemişelik yazdım şu an hemşirelik 3. Sınıf öğrencisiyim okulun bitmesine 2 sene kaldı ama ben ömrüm boyunca hastanede çalışmak istemediğimi farkettim siz olsanız ne yapardınız? Bölümü bırakmak bile aklımdan geçti kötü hissediyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Sizce bırakmalı mıyım? En kötü bir butik açar butik işletirim. Ailem destek çıkar diye umut ediyorum
Hemşirelik okuyorum ama hastanede çalışmak istemediğime karar verdim?
Cevapla