Hemşirelik bölümünü bırakıp tıbbi laboratuvar okumalı mıyım?

Hemşirelik okuyorum ama sevmiyorum kime sorsam menun değil bırakıp tıbbi labaratuar okumak nasıl sizce şartları daha iyi ve kpss çalışınca iyi bir net yaparım. Hemşirelikte kpss çalışasım bile gelmiyor atanmak istemiyorum hemşitelikte
Hemşirelik bölümünü bırakıp tıbbi laboratuvar okumalı mıyım?
Cevapla