Cv'de bir aylık deneyimi yazmak kötü bir izlenim yaratır mı?

Merhaba arkadaşlar, çalışmak istediğim bir şirket var ama benim alanım ile biraz alakasız daha öncesinde bu alanda bi iş yerinde 1 aylık bir deneyimim oldu sizce onu cv’me yazmalımıyım yoksa 1aylık deneyim kötü bir izlenim mi bırakır?

Faydalı olur Yaz
Kötü durur Yazma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cv'de bir aylık deneyimi yazmak kötü bir izlenim yaratır mı?
Cevapla