Direksiyon dersi ile ilgili komik anılarınız veya unutamadığınız bir anı var mı?

Selamlar.
Bugün ilk dersimdi. Daha önce hiç sürücü koltuğuna bile oturmadım aklım karışmasın diye. Aslında her şey iyi güzel ama arabayı kaldırırken bi anda ayağımı debriyajdan kaldırıp stop ettirmem dışında sorun yoktu. Arabayı ilk hareket ettirdiğim an ise şaşırıp " Araba gidiyor hocam." Dedim. Ayy biraz karışık geçti. Bu arada hocanın söylediği her şeyi unuttum. Biraz unutkanım da. 🥺 Bana detaylı ve açıklayıcı şekilde ilk kalkışı anlatabilecek var mı?
Direksiyon dersi ile ilgili komik anılarınız veya unutamadığınız bir anı var mı?
Cevapla