Selamlar.
Bugün ilk dersimdi. Daha önce hiç sürücü koltuğuna bile oturmadım aklım karışmasın diye. Aslında her şey iyi güzel ama arabayı kaldırırken bi anda ayağımı debriyajdan kaldırıp stop ettirmem dışında sorun yoktu. Arabayı ilk hareket ettirdiğim an ise şaşırıp " Araba gidiyor hocam." Dedim. Ayy biraz karışık geçti. Bu arada hocanın söylediği her şeyi unuttum. Biraz unutkanım da. 🥺 Bana detaylı ve açıklayıcı şekilde ilk kalkışı anlatabilecek var mı?
Bugün ilk dersimdi. Daha önce hiç sürücü koltuğuna bile oturmadım aklım karışmasın diye. Aslında her şey iyi güzel ama arabayı kaldırırken bi anda ayağımı debriyajdan kaldırıp stop ettirmem dışında sorun yoktu. Arabayı ilk hareket ettirdiğim an ise şaşırıp " Araba gidiyor hocam." Dedim. Ayy biraz karışık geçti. Bu arada hocanın söylediği her şeyi unuttum. Biraz unutkanım da. 🥺 Bana detaylı ve açıklayıcı şekilde ilk kalkışı anlatabilecek var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer