Sizce mavi diploma alıp Danimarka'da Tıbbi Sekreterlik yapmak mantıklı mı?

Bu sene İzmir'de bir üniversitede, Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik programına yerleştim. İzmir'de başka bir üniversite mavi diploma veriyor. Sizce 2. dönem veya gelecek sene o üniversiteye yatay geçiş yapıp mezun olduktan sonra Danimarka'ya gidip orada çalışsam mantıklı olur mu? ( NOT: Bizim köyümüzün yarısından çoğu Danimarka'da yaşıyor. Benim de 4 halamdan 2 tanesi, 1 tane amcam, 2 tane teyzemden 1 tanesi, 2 tane dayım orada yaşıyor. )
Sizce mavi diploma alıp Danimarka'da Tıbbi Sekreterlik yapmak mantıklı mı?
Cevapla