Sizce mavi diploma alıp Danimarka'ya gidip orada tıbbi sekreterlik yapsam mantıklı olur mu?

Yks'ye ilk olarak 2018'de girdim. Hedefime ulaşmıştım, ama ailemin baskısıyla okumayı hiç istemediğim bir bölüm olan Optisyenlik programını tercih ettim. Sonrasında ise azami süremi doldurduğum için okuldan atıldım. Bu sene ise tekrardan Yks'ye girdim ve İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik bölümüne yerleştim. Ayrıca köyümüzün yarısından çoğu Danimarka'da yaşıyor. Ben de oraya gitmeyi düşündüm, ama kolay kolay oturum izni vermiyorlarmış. O yüzden gidemedim. Sizce gelecek sene mavi diploma veren bir üniversiteye yatay geçiş yapıp mezun olduktan sonra Danimarka'ya gidip orada Tıbbi Sekreterlik yapsam mantıklı olur mu?
Sizce mavi diploma alıp Danimarka'ya gidip orada tıbbi sekreterlik yapsam mantıklı olur mu?
Cevapla