Çağrı merkezinde işe başlayacağım, böyle bir mesleğim var diye bana kız vermezler mi?

15 yaşımdan beri sanayi işi ile uğraşıyorum gir çık gir çık nekadar abuk subuk insan varsa görmüşüm. Asit işi mi yapmadım tuvalet mi yıkamadım. İş yerinin patronunun kendi işi hariç beni boya yapmaya flan bile götürdü. Saygı ortamı desen 0 bende bir çağrı merkezine girmeye karar verdim bugün dönüş yaptılar. Maaş 12. Bin TL ama primler ile 33 bine kadar çıkıyormuş nekadar doğru bilmiyorum. Evlenmek içinde para biriktiriyordum ama ortada kız bile yok. Eğer bir gün birisi ile tanışırsam senin mesleğin garanti değil diye beni terkeder mi. çünkü 1 hafta önce memur değilim diye terkedildim.

Çağrı merkezinde işe başlayacağım, böyle bir mesleğim var diye bana kız vermezler mi?
Cevapla