Çağrı merkezinde çalışmak istiyorum işe alınır mıyım sizce?

Hepinize iyi günler 19 yaşındayım çağrı merkezinde çalışmak istiyorum yarın iş görüşmem var ama bende konuşma bozukluğu var biraz da çekingenim bu yüzden işe alınır mıyım acaba?

Çağrı merkezinde çalışmak istiyorum işe alınır mıyım sizce?
Cevapla