Eğitim & Kariyer İki yıllık bölüm okumak mı daha mantıklı, dört yıllık mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Hangisi daha mantıklı İki yıllık Dört yıllık Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç İki yıllık bölüm okumak mı daha mantıklı, dört yıllık mı? Cevapla Bölüm Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Berkgay123 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 96% +1 yıl Yani genelde iki yıllık bölümler boş okunmuş oluyor ama yinede siz okuduğunuz bölümü arastirin 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Iki yılgınların ataması zor mu mesela sağlık bölümlerinden Yorumla Berkgay123 +1 yıl Yani sağlık yine iki yıllıkların arasında en iyisi diyebilirim Yorumla
gilyaa0653 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 88% +1 yıl Dört tabi ki 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Önerdiğin bir bölüm var mı sayısalcıyım Yorumla gilyaa0653 +1 yıl Senin meragina bağlı ve girebilecegin bölüme bağlı Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yani genelde iki yıllık bölümler boş okunmuş oluyor ama yinede siz okuduğunuz bölümü arastirin
Iki yılgınların ataması zor mu mesela sağlık bölümlerinden
Yani sağlık yine iki yıllıkların arasında en iyisi diyebilirim
Lisans her zaman daha güzel
Dört tabi ki
Önerdiğin bir bölüm var mı sayısalcıyım
Senin meragina bağlı ve girebilecegin bölüme bağlı