Memur olmak için en iyi mühendislik bölümü hangisi?

12. Sınıfım mühendislik okumak istiyorum hangi alan olacağına daha karar vermedim, özel sektörü düşündüm ama iş bulsam bile düzgün muamele alamayacağımı düşündüm.
Bu konu hakkında çevremden düşünmeyi çalışıyorum mühendis olan bir yengem bir de kuzenim var, yengem ziraat müh. normal bir üni den mezun 2019 da atandı çalışma şartları mükemmel ama sık atanma yok beni cezbeden kısmı çalışmadan fazla para alabilmesi tabii o bölgeye göre değişiyo. Kuzenimse 77k da idi yks de ist. da yarı özel bi üniversitede okuyor makine mühendisliği için. Daha mezun olmadan bayraktar da çalışmaya çağırdılar üniversitenin ilk sıralamasıyla girdiği için, fakat o kadar şanslı olur muyum bilmem yani o üniversitedeki alınmayanlardan olursam özelde sürünürüm devlete geçmeye çalışırım, artı olarak yurt dışında dayım var onun yanına gidip lisans falan da yapabilirim çevremden birisi tokatta okuyup almanyada lisans yapmış yani ben neden yapamiyim öyle bi imlanım da varken.
İşte asıl sorum şu memur mu olayım yoksa özelde mi çalışayım memur olursam atanma olarak en iyi alan hangisi?
Memur olmak için en iyi mühendislik bölümü hangisi?
Cevapla