Mimarlık fakültesinde 3. sınıfa devam edecekken tıp fakültesi kazandım, şimdi 1. sınıfa başlayacağım. Sizce doğru bir karar mı?

Yaşım 21, birkaç ay sonra 22 oluyorum. Radikal bir karar alıp 2. sınıfta yks ye tekrar hazırlandım.

Mimarlık fakültesinde 3. sınıfa devam edecekken tıp fakültesi kazandım, şimdi 1. sınıfa başlayacağım. Sizce doğru bir karar mı?
Cevapla