Avukatlar gerçekten mutsuz ve asosyal mi? Hep çalışıyorlar mı? Hayatlarından zevk alamıyorlar mı? Hep mi yalan hayatları?

Arkadaşlar hedefim hukuk okumak. Avukat ya da savcı olmak istiyorum. Mezunum ve hergün daha da fazla çalışıyorum başarcağıma eminim. Ama herkes diyor ki avukat olduktan sonra çok mutsuz ve asosyal olursun öyle i gerçekten? ve savcı olmak içinde çok torpil gerekiyormuş öyle mi?
Avukatlar gerçekten mutsuz ve asosyal mi? Hep çalışıyorlar mı? Hayatlarından zevk alamıyorlar mı? Hep mi yalan hayatları?
Cevapla