Kurumsal ve sıkıcı biyer mi küçük bir firmada çalışmak mı?

Çok kurumsal köklü büyük bir firmadan teklif aldım. Fakat icerisi beni hiç çekmedi. Zibilyon kişi yetki alanım kısıtlı olacak. Özel ofisim olmayacak. Kılık kıyafet kısıtlaması var ki bu hiç bana göre değil. maaş iyi fakat satış pirimi yok. Diğer firma ise küçük ve tam yetkili olacağım bir firma. Maaşı daha düşük fakat yüzde 1 pirim var. Hızlı giden ürün. Siz olsanız ne yapardınız. Kurumsal olan biraz daha yakın evime. Şimdiye kadar tüm süreçleri tek başıma yonettim. Büyük firmalar bana göre değil sanırım. Kimseden onay almayı falan bekleyemem ve işler çok yavaş yürürse gerilirim. Aceleci bir yapım var
Kurumsal ve sıkıcı biyer mi küçük bir firmada çalışmak mı?
Cevapla