Sizce kendi işini kurmak mı güzel yoksa kurumsal bir şirkette masa başı güzel bir işte çalışmak mı?

arkadaşlar bunlardan sizce hangisi cazip. kendi işin diyenler içinde ikinci bir sorum var. kendi işi derken ne yapılırsa daha verimli ya da güzel olur. kurumsal şirketede ikinci sorum hangi alanlarda iş yapılırsa yükselme ya da maas açısından iyi bir başlangıç olur. şahsen ben insan kaynakları alanında iş arıyorum kendi okuduğum alan oluyor. bir taraftanda kosgebin girişimcilik kurslarını değerlendirmek istiyorum. bu karışıklıktan ötürü bu soru çıktı meydana:) okuduğum bölüm ise çalışma ekonomisi bölümü. fakat deneyim ve İngilizce olmadığı için iş bulamadım uzun yıllardır. şuanda bir firmada birkaç yıldır idareten çalışıyorum
Sizce kendi işini kurmak mı güzel yoksa kurumsal bir şirkette masa başı güzel bir işte çalışmak mı?
Cevapla