İngilizce öğretmenliği mi yoksa tıbbı sekreterlik mi?

Merhaba ben İngiliz dili ve edebiyatı okuyorum 1. sınıfım ve okumakta çokta istekli değilim çünkü şu an 22 yaşındayım bitirene kadar 25 olurum. Zaten mezun olsam anca ya yurt dışı ya da İngilizce öğretmeni olabilirim. Bende bir şey düşündüm açıktan tıbbı sekreterlik ve dokümantasyon mı okusam seneye biter belki atanırım hem daha erken iş hayatına başlarım ve maaşı daha yüksek ama çok kararsızım sizce hangi bölüm daha iyi ya da işte hangi meslek

İngilizce öğretmenliği
Tıbbı dokümantasyon
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İngilizce öğretmenliği mi yoksa tıbbı sekreterlik mi?
Cevapla