İngilizce öğretmenliği yoksa tıbbı dokümantasyon ve sekreterlik mi?

Merhaba arkadaşlar sizce İngilizce öğretmenliği mi yoksa tıbbı sekreterlik mesleği mi daha rahat? Ben çok kararsız kaldım İngilizce öğretmenliği güzel gibi 3 ay tatili de var ama tıbbı sekreterliğin maaşı daha yüksek

İngilizce öğretmenliği yoksa tıbbı dokümantasyon ve sekreterlik mi?
Cevapla