"Deneyimli" olduğunuz halde en uzun kaç ay işsiz kaldınız?

Yeni mezun iken işsiz kalmak doğal ama birkaç yıl çalışıp işsiz kalan var mı..

Yaklaşık 10 aydır işsizim, ruhen daraldım. 11 firmayla gorustum ama olmayınca olmuyor. Çok sıkıldım iyice, kendimi oyaladigim hicbir şey artık zevk vermiyor.

Güncellemeler
+1 yıl
Dolandiricilara dikkat edin arkadaşlar
"Deneyimli" olduğunuz halde en uzun kaç ay işsiz kaldınız?
Cevapla