Herkes hayatının bir döneminde bu soruyu düşünmüştür.
Polis
Avukat/savcı/hakim
Öğretmen
Psikolog/psikiyatrist
Aşcı
Mühendis
Mimar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Herkes hayatının bir döneminde bu soruyu düşünmüştür.
Pizzacı hamburgerci
Yazılım Mühendisti
Geleceğin Mesleğiydi, yapay zeka yazılımcıları da işşiz bırakacak. Artık kendi kodunu yazabilen yapay zekalar mevcut ve daha da gelişecekler
Cevap
5Cevap
ben tekrar gelmem
Öğretmen olmaktan memnunum ama mimar, avukatlar, mesleki olarak psikoloji ilgimi de çekiyor. Formasyon derslerinde kimi psikoloji dersleri vardı. Gayet dikkat çekici idi.
Neden çiftçi yok?
Çiftçilik en has meslek ama neden meslek olarak görülmüyor.
Ülkede bu sosyal algınında değişmesi lazım
O zaman yeniden gelsem yeniden çiftçi olurum ama keşke biraz daha atik olsam
Dunya yıkilip yeniden duzelse ben yine bu hayatta olurdum farketmezdi be
illa çalışcaz yani sonsuz kölelik
öğretmen ya da akademisyen olmaya çalışırdım.
Yine voleybolcu olurdum
Savcı olmayı isterdim açıkçası
gelmek istemezdim
Oyuncu olurdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?