Maalesef tüm eğitim hayatımızı 4 saatlik bir performansa sığdırdığımız için hayaller ve hayatlar farklı...
#TersySoruyor
#TersySoruyor
Normalde aklımda hemşire olmak vardı ancak fikrim değişti ve insanlar yerine hayvanla uğraşacak olmak daha güzel geldi. Henüz daha okulunu bile kazanmadım ama kendimi klinikte hayal etmek hiç zor olmuyor 🥺
Hostes ne güzel sürekli uçuyorsun sürekli havalardasın☺️
şu an yaptığım mesleği yapıyor olurdum.
Pilotluk derdim de, maddi konu haricinde bir yararı yok. Gördüm yani..
Uçak bakım koordinatörüyüm. :)
Kesinlikle. :) Bayranım, seyranım, haftasonum var, maaş gayet iyi vs. yani daha ne isteyebilirim ki? :D Yönetici olmak mı? kalsın :D Böyle gayet iyiyim. 4-5 bin lira daha fazla alacaz diye kelleyi koltuğa koymam.
Cevap
11Cevap
Şimdi iç mimarlıkla uğraşıyorum 3d tasarımlar yapıyorum. Başka bir meslek seçme hakkım olsa yine tasarımla ilgili bir şey olurdu.
Bir zamanlar iyi olduğumu düşündüğüm mobilya konusun da tasarımcı olur, zamanımı insanlara pazarlamak yerine, kendime harcardım.🙂
Bizim memlekette esnaf ahlakı olsaydı inan ki bu ülke bambaşka bugünkü olur du. İnandıkları kitap der ki; "Göğü O yükseltti, denge ve ölçüyü O koydu ki dengeden sapmayasınız;
Ölçüyü düzgün tutasınız ve eksik tartmayasınız." Rahman 7,8,9. Sadrce darttıkları için söylendiğine inanmak isterler, oysa ki her şey açık burada ama en çok inançlıların dan biri bile hakkettiğim paraya çökerken, "bu kul hakkıdır" demedi. Yanlız şunu gördüm, dürüst olmayan esnaflar hep yok oldu gitti. İnsan hiç bir şey için olmasa bile kendi onuru için dğrüst olmalı
Öğretmenlik bu işi istiyorum kararım kesin hakim tersiii bey🤓
Elbettee☺️
meslek seçmezdim ticaret insanı olurdum. tuttuğunu koparan biriyim o yüzden meslekte başarı olmak aynı zamanda sizi çalışan olarak hapsediyor.
Her şeye yeniden başlama imkanım olsaydı polis olurdum.
Sağlık sektöründe olurdum, doktor olurdum ilgim var
Tamamen müziğe odaklanırdım, piyanomun sadece hobi olarak kalmasını istemezdim..
yazar olmak isterdim..
ama belirli bir maddi gücüm olmalıydı..
Cinayet masasın da polis olmak isterdim
Yok tabi ki ana sınıfına giderken hayalimdi polis olmak :)
Aynı meslek olurdu psikolog
Moda tasarımı ya da avukatlık
Gemi kaptanı ❤ çocukluk hayalimdi
Hukuk ya da sanat alanında bir iş seçerdim
cok da ilerlemedim gerci ama barista
Öğretmen olurdum. Okul öncesi ya da ilkokul😊
Zengin birinin yanında bedava çalışırdım.
Mühendislik
Avukat ya da savcı olmak isterdim
Finans
Psikoloji ile ilgili okumak isterdim
Beyoğlu kesinlikle
Polis olurdum
Öğretmenlik
Ticaret.
Pilotluk
Kadınla alakalı tıp dalı ov şet
Pöh.
Mühendis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?