
Selamlar.. Dünyaya bir daha gelme imkanınız olsa ve bir meslek seçecek olsaydınız bu ne olurdu? Keyifli akşamlar.. ✨🥂
#smell

Selamlar.. Dünyaya bir daha gelme imkanınız olsa ve bir meslek seçecek olsaydınız bu ne olurdu? Keyifli akşamlar.. ✨🥂
#smell
Ben dünyaya tekrar gelseydim yazılımcı olmak isterdim.. çünkü bilgisayar gibi teknolojik ürünleri kullanmayı seviyorum bir de çok zaman geçirdiğim için bana uygun olurdu. Keyifli akşamlar.. ✨🥂☺️
dünya'ya bir daha gelmek istemem ama geleceksem sadece kadınların olduğu dünya'ya kadın olarak gelmek isterdim yok yine karışık olacaksa lezbiyen olmayı tercih ederim
Aktör olmak isterdim.
Teşekkür ederim.
Rica ederim.
Düşündüm de gereği yok gelmezdim dünyaya 😬😂
Bence de gelmek zaten saçma, şu an ki yaşadıklarımız ve tecrübelerimiz ile.. :D
aynen o ilk elmayı yemeyeceklerdi ahdhs
Aynen öyle yavrum boş her şey hazır mısın bu arada 😅 geliyorum nasipse
Tamam yavrum allahın izniyle yakın çok yakın
Sarılıcaz dertlerimiz bitecek inşallah yavrum ❤️😊✨️
Rica ederim yavrum 🥂🖤
Cevap
22Cevap
Daha mesleğim yok, Nisan da günlük mesleğe tekrar başlayacağım da o işi seviyorum ya telsiz ile haber verme falan anahtarlara bakma 😂 ekpss çalışıyorum memur olabilmek için olacağım da inşAllah 🤲
Daha ben şimdi mesleğimi elde edemedim😂😂. Ama tekrar gelseydim yazılım mühendisi olmak isterdim
Seçme şansım olsa bi daha gelmezdim… 😅
Ama illa da seçmem gerekse sanırım diş doktoru olurdum bu sefer…
Üniversitede araştırma görevlisi olurdum kendi alanımda ki hedefimde de bu vardı ama olmadı askerden sonra falan.
Henüz bir mesleğim yok ama kalbimden geçenin gerçekleşmesi dileğiyle..
Mesleğimden bir şikayetim yok, severek yapıyorum.. ama tercüman da olmak isterdim
şu an ki mesleğimi çok seviyorum yine bunu olsun isterim
Öğretmen ozellikle sinif ogretmeni olmak istirdim 😇
Mühendis...
İnşaat ziraat ya da endüstri olabilir
Psikiyatrist 💫 Deliler beni bulsun beraber delirelim💫
Selamlar, dünyaya tekrar gelecek olsam otomotiv mühendisi olmak isterdim.
Şimdiki işime çok daha genç yaşlarda başlamak isterdim.
Mesleğimden memnunum…. Zaten çok meslek birden yapan biriyim… altyapıya yine yatırım yapardım gene aynı şekilde …
Daha çok gezerek yapabileceğim bisey olsun isterdim sanirsam
Hemşire olmak isterdim.
Hava subayı olmak isterdim
Asker olmak isterdim jöh
Aynı mesleği yapmak isterdim.
Pilot plank çok isterdim
Uzay mühendisi 😒
Pilot 👨✈️ olmak isterdim
Düşünmem lazım çok seçenek var asjsj
Öğretmen olmak isterdim.
Gemi kaptanı sbshs
Şuanda olduğu gibi🤍☺️
Yazılım işi ile uğraşırdım.
Yazılım uzmanı olmak hep ilgimi çekmiştir.
Aynı meslek olabilir
Bi daha gelmek istemiyorum
kuaför ya da psikolog olabilir..
Programcı/tasarımcı/grafiker/animasyoncu
Dünya edebiyatı ve felsefe
ben mr beast olarak gelmek istiyorum :D
Ak parti kurucu üyeliği. Artı huzur hakkı.
öğretmen olmak isterdim
Belki pilot belkide şantiye şefi.
Avukat ya da polis
gelmek istemezdim
zengin kocanın karısı olmak istiyorum.
parası çok olsun yeter
Psikolog
Kesinlikle aşçı olabilirdi
Yunus polisi
Pilot olmak isterdim
Astronot
Hostes
Narkotik şube sivil
Pilot
gelmek istemezdim
jigolo.
Pilot
Öğretmen olmak isterdim.
Ayni isimi yapardım
Veteriner
Masör
veteriner