Olumlu
Olumsuz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani kesinlikle verilmesi gerekiyor Ama hani bu senin söylediğin bizim ülke açısından çok da uygun olmayan bir şey Çünkü bizim ülke aşırı muhafazakar Hani ilkokulda fen bilgisi kitabında 133 sayfada çıplak erkek resmi vardı ya ağlayan kızlar vardı arka sıralarda yani hani o yüzden aslında verilmesi gerekiyor Hani Çünkü ileride evliliklerde ya da ilişkilerde birçok evliliğin bitmesinin temel sebebi cinsellik eksikti yani kadının yeterince mutlu olmaması erkeğin erken gelmesi erkeğin yetersiz olması gibi gibi etmenler Tabii ki bu konuda gelişmesi açısından önemli olurdu ama maalesef bizim ülkede dediğim gibi hani bunu yapmaya kalksam Hani kadın olsun erkek olsun öğretmen Hani aşırı s**** ilan edilirsin yani
Ben ortaokuldayken bizim okulda cinsellik eğitimi verilmişti.
Erkekler ve kızlar ayrı sınıflara alınmıştı.
Bir grup doktor tarafından temel şeyler anlatılmıştı.
Hatta bir de kitapçık vermişlerdi.
Daha sonradan kızlara da ped dağıtıldığını öğrenmiştik.
Onlara ekstra olarak regl hakkında da bilgiler verilmiş.
Bunu anlattığımda çok şaşıran oluyor, pek de hatırlayan yok internette.
Sanırım pilot bölge olarak seçilen bir okuldaydım o dönem.
Cevap
6Cevap
Bence verilmeli kimse bir şey bilmiyor kulaktan dolma bilgiler o yasak bu yasak sonra saçma sapan evlilikler oluyor boşamlar oluyor eğitim gerekli 👌
O eğitimi doğru düzgün verebilecek öğretmenler de lazım
Kesinlikle
Kesinlikle insan gibi verilmeli sonra arka sıralarda ergenler 31 çekiyor (yaşandı)
Bu ak partinin iktidarda olduğu sürece öyle bir şeyin imkanı yok
Olacaksa lise döneminde edepli bir şekilde öğretilmeli.
Verilmesi gerekiyorda yoksa internette veya sokakta yalan yanlış bilgilerle öğreniyorlar
Doğru şekilde eğitimi verildikten sonra olumlu yönde bakarım.
teknoloji çagındayız herkes öğrenebilir
Evet kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?