İş hayatına uzun bir dönem ara verdim, şimdi ise verdiğim ara öne sürülerek işe alınmıyorum. Neden?

Yaklaşık 9 aydır işsizim, ilk 5 ay aramadım dinlendim sağlık problemlerim vardi 4 aydır bilfiil görüşmelere gidiyorum ama olmuyor...

Bugün ilk kez girdiğim bir görüşmede kadın, 9 ay ara vermişsiniz bu çok büyük bir ara.. Ben ise başlayacak bir insanın buraya hemen uyum saglamasini , hareketli olmasını beklerim dedi beni çok tanıyormuş gibi.. Ben merak ediyorum insanlar hiç mi hastalanmaz ya da kayıp yaşamaz.. Bu narsistlik nedendir?

Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl2
İş hayatına uzun bir dönem ara verdim, şimdi ise verdiğim ara öne sürülerek işe alınmıyorum. Neden?
Cevapla