AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Özellikle danışmak istediğin konu olursa sorabilirsin.
Konu ne kısaca özetlemiş derslerden bir şey anlamıyorum (geri*zekali olmadığım için ne anlatıyorsa onu anlıyorum , ama bunu niye öğreniyorum ne yapıcam bu şeyleri çok fazla baskı hissedince derslerden soğudum)
Belki alanım doğru tercih değildi diyorum
Udemy den kurs al web programcılığna yöneleceksen o dilleri öğren tasarım öğren flutter bak
Sorun şey daha çok:
Dersler aşırı sıkıcı internetten açıp baktıklarım da sıkıcı geliyor nereye kadar böyle olcak bu bilmiyorum dersleri okuyamıyorum bu yüzden
Derslerini biliyorum az buçuk sıkıcı gelmesi hocaların da bir şey bilmemesinden kaynaklanıyor aslında :D
İngilizce izliyorum sırf bunun için ama yine sıkılıyorum gerçekten bu bende kitap okumak gibi bir şey biri beni boğuyor gibi hisediyorum
Derslere fazla takılma kendini geliştir normal şekilde 10 yılda bitiren var bölümü :D Sen para kazanmaya bak
Ya ben 2 sene kaldım sürekli kendimi sorgulayarak depresyonlara girerek😅
şu an sadece bir iş seçip işimde iyi olmak para kazanmak biraz gezip tozmak kendimi geliştirmek sonra da yurtdışına çıkmak istiyorum
Depresyona girme o kadar :D Kendini geliştir web siteleri çıkart yeni teknolojiler öğren programlama bilenlerin yanına gir s. et şimdilik okulu dersleri :D
Nerde bulabilirim acaba okuduğum yer buyuk şehir değil pek bir bilgim yok ve kodlama bilmiyorum doğru dürüs
Remote çalışan çok yer var kendini geliştirirsen remote çalışırsın okulunu da okursun aylık net 25k para girer cebine :D Tabi buralara gelmeden önce epey bir öpüleceksin demedi deme
🥲🥲🥲
1.5 senede birşeyler yaparım bence eğer çalışırsam
Her meslekte olur böyle şeyler :D Paranı kazanana tecrübe edinene kadar göz yumman lazım :D
bence 3 ay da junior olarak girersin :D
3ay mı ciddi misin
Meslek ne sende
Yazılım geliştiriciyim :D
Benim üniversiteye kadar sadece okulda gördüğüm şey küçük komutları if else çizim yapmalar falandı codla ama derse bir girdim nereye düştüm ben dedim yani şimdi daha iyi anlıyorum self study gerekiyormuş üniversitede bile sonradan anladım yani üni boş diploma ve insanlardan ibaret bir yermiş üniversitede öğrendiğim de o okuldakinden pek bir farkı yok shjsjs
Üni de bir şey öğretmezler örnek vereyim restfull api yazabiliyor musun ya da service kodlamalarını entegrasyonları bunlar backend için ufak bir şey ek olarak bunun front tarafı var mesela :D okulda hiç biri öğretilmiyor :D ondan dedim ya biraz öpülürsün iş hayatında diye :D
Evet hiçbir şey bilmiyorum üniversitede kaygım benim şuydu:
Ben mat fizik kimya özellikle geometri ve resim yeteneği olan biriydim bilgisayardan hiiiç anlamazdım ama işte bilgisayarı kazandım say sistemleri falanla başladı dersler çok gülmüştüm bunu bilmeyen mi var diye , varmış..
Sonra C ye başladık vizelerden sonra bir olay oldu 2 sene kaldım ve özgüven falan hiç kalmadı bende depresyona kadar gitti
şu an sadece İngilizce biliyorum biraz internetten bence öğrenmek için gayet iyi bir seviyedeyim anlıyorum benim türkçeyle de sorunum vardı buarada yani ders üni çevre internetten olan bilgiler hocaların o baskısı aile baskısı diğer farklı sorunlar yüzünden böyle oldu şimdi tekrar başlamaya korkuyorum acaba bana göre değil mi diye düşünüyorum sürekli
yok ya istersen yaparsın merak etme erkek arkadaş olaylarına girme fazla odaklanamazsın. üniversiteye işi öğrenene kadar eğlenmek için git kaçamak yapmak için git. Onun haricin de bir süre okulu umursama işi tam anlamıyla öğrendiğin de git bak nasıl bitiyor hızlıca
🥲erkek arkadaşım olmasın yani hep o yüzden kaybediyom ben hshhshsjsnja
Sadece mezun olmalı hocalarla aramı iyi yapmalıyım başka bir amacım.. üniden belki faydalanmak olabilir ama Şu an için erken
Kodlamayı öğrenmeliyim sadece şu an için ve o kadar dipsiz kuyu gibiki bu şey ne başı ne de sonu var😖😖
Sürekli ilgi bekleyecek sevişmek isteyecek filan odaklanamazsın işine sfsdfd :D Kodlamayı da en iyi pratik yaparak öğrenirsin yapay zeka denen bir şey var hem artık :D
Erkekler çok gıcık bir şey bekliyorsun onu da canı çıkıyor vermeye ıyy
Habi başlayım o zaman ben koklamaya bakalım ne çıkacak ortaya
Bekleme ya anlık yaşa geç her şeyi :D Başla tabi bilen birinden de destek al bak o zaman dipsiz kuyu nasıl eğlenceli oluyor :D Her şeyin ilki acı verir zaten :D
YouTube dan başlayım o zaman ben
Anlık yaşamam ben duygusal biriyim😌
Youtube dan başla ama hangi dil üstüne gideceksin web gitmen gerektiğini düşünüyorum mesela ben :D Duygusal isen programlama da kafayı yersin çok ağlarsın :D az merhametsiz ol acımasız ol :D Anlık yaşamaya alış :D işin bitince uzaklaş oradan :D
Ben erkek değilim sizin gibi değiliz biz
Bilmiyorum şu an hangi dil ne nasıl diye daha görsel şeyler olabilir belki olmaya da bilir önemli olan kodlama öğrenmem
Olsun programlama da bir bug çözdün mesela çalışıyorsa dokunmadan arkana bakmadan oradan uzaklaşman gerekir :D Bunu sana aşılamamız lazım :D
pyhton ya da php laravel den başla :D
Bakarız bir araştırayım ben önce
araştır tab, araştırmadan yola çıkarsan sonu gelmez
🫡timam
Bir şey de sormak istiyorum sürekli tükenmişlik sorunu yaşıyorum bu sende de oluyor mu
Yok hiç öyle bir şey yaşamadım aksine kazancım iyi olduğu için oldukça mutluyum
Haa güzelmiş
sende öğrendikçe atlatırsın bu düşünceleri merak etme
İnan bende öyleyim:D