Çok Yüksek Olmayan Bir Bilgisayar Mühendisliğini Kazansam Ama Kendimi Çok Geliştirsem İyi Kazanır Mıyım İleride?

Yalan söylemiyeyim aşırı çalışmadım yks sınavına ve o kadar iyi bir üni geleceğini sanmıyorum açıkçası ama kendimi hep geliştirmeye odaklıyım. İleride bu sayede iyi kazanır mıyım ve ne düşünüyorsunuz açıkçası?
Çok Yüksek Olmayan Bir Bilgisayar Mühendisliğini Kazansam Ama Kendimi Çok Geliştirsem İyi Kazanır Mıyım İleride?
Cevapla