Staj yaparken kolum burkuldu şakası yaptım, kovacak gibiler. Ne yapacağım?

Ascilik stajeriyim. Gittim dediler eve git. Adam dedi sakin soleme stajda düştüğünü. Bana parada vermiyolar ağor iş yaptiriyolar. Bide bana diyolar iki hafta izin al. Nasil bulaşik yikican🤣🤣🤣 iki haftam. kalmiş zaten gitcem ben. Aslinda boyle davranmak istemezdim onlar istedi. Bana kole muamelesi ediyolar. Napabilirim. Kadin dedi haber ver. Ne desemm beni orada tutatarlar az zamanim kaldi

Staj yaparken kolum burkuldu şakası yaptım, kovacak gibiler. Ne yapacağım?
Cevapla