Türk dili ve edebiyatı bölümünü okuyup formasyon alındıktan sonra öğretmenliğe geçiş yapılabiliyormuş. Bu bölümü okuyan var mı?

Merhaba arkadaşlar ben 26 yaşındayım. Hasta oldugum icin üniversite okuyamamıstım. Öğretmenliği çok istemiştim. Türk dili ve edebiyatı bölümünü okuyup formasyon alındıktan sonra öğretmenliğe geçis yapılabiliyormuş. Bu bölümü okuyan var mı?

Türk dili ve edebiyatı bölümünü okuyup formasyon alındıktan sonra öğretmenliğe geçiş yapılabiliyormuş. Bu bölümü okuyan var mı?
Cevapla