Bir firmada yönetici/işveren olsaydınız nasıl biri olurdunuz?

Yaklaşık 3 aydır yönetici pozisyonunda çalışıyorum firmamda. Henüz kimseyi kovmadım.😅. Yeri gelir personelimle ağlar güleriz. Yeri gelir çok kızarım falan ama kimseye kıyamıyorum pek. Tatlı sert ayarında bir patronum sanırım. 😂.

Siz peki yönetici olsaydınız nasıl davranırdınız?
Bir firmada yönetici/işveren olsaydınız nasıl biri olurdunuz?
Cevapla