Doktorluk yaparken açıktan felsefe, edebiyat falan okunur mu?

Selam! Ben çok çok uzun zamandır tıp okumak isteyen ve ne kadar zor, meşakkatli bir bölüm olduğunun bilincinde olan biriyim. Kazanması zor, okuması daha zor, okuyup da çalışması çok daha zor diyorlar. Ben de eğer olur da kazanıp mezun olabilirsem bir (mümkün olursa 2) üniversite daha okumak istiyorum. Sayısalım iyidir ama sözelim daha iyidir bile denilebilir. Sadece sayısala ve tıpa karşı olağanüstü bir merakım olduğundan tıp istiyorum. Ama sözele de yeteneğim olduğunu düşündüğümden mezun olup zorunlu göreve başladığımda edebiyat, siyasal bilimler, felsefe falan okumak istiyorum. Tam olarak net bir bölüm yok kafamda ama ya eşit ağırlık ya da sözel bir bölümü açıktan okuyup aynı zamanda doktorluk yapmak istiyorum. Çok ütopik bir düşünce gibi gelebilir, biliyorum ama tıp da olsa tek üniversite mezunu bir şekilde ölmek istemiyorum. Sizce olur mu, yapabilir miyim? Şimdiden tüm cevaplar için teşekkür ederim.

Doktorluk yaparken açıktan felsefe, edebiyat falan okunur mu?
Cevapla