Kendini ciddi anlamda geliştirebileceğine o bölümü okuyanlardan daha önde olabileceğine inanıyorsan seçmen gerek. Hukuk da böyle bu arada. Çok fazla mezun var. Ön plana çıkman için ya güzel bir üniversitede okuyacaksın ya da tanıdıklarının olması lazım.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılYanlış bir düşünce. At antrönörlüğü okuyup çok ciddi paralar kazanan arkadaşım var. Ben mühendisim tr ortalamasının üstünde çok iyi para kazanıyorum. Yıllardır yurtdışında çalışıyordum. Geçici olarak tr ye geldim.. Ne bölüm okuduğun tabiki önmeli. Ama senin kim olduğunda önemli
00 Yorumla
Boş değilse de avantajı yok. Yazılım ise yapay zekadan sonra değişebilecek bir sektör. Yani herkes bu piyasa da barınamayabilir. Bence makine ve yazılımı bir arada yapabilen avantajlı olacak veya birbirine entegrasyonunu sağlayabilen.
09 Yorumla
Soran+1 yılEvet mantıklı ama Türkiye'de biraz zor ama yurtdışında iyi
Soran+1 yılAma biliyorsun Türkiye'de teknoloji alanında fabrikalar yok
Soran+1 yılMuğla
- +1 yıl
Eğer savunma sanayisi ve yazılım sektöründe iş bulmak ve gelişmek istiyorsan. Ankara da veya İstanbul da okuyacaksın. Önemli olan çalışmak dense de iyi bir üniversite her zaman seni avantajlı kılacaktır. Bunun yanında İlk stajın için veya İş yeri uygulaman için iyi bir yeri tercih etmelisin. İstersen özelden yazabilirsin ayrıntılı şekilde bilgi verebilirim. İstersen buradan devam edebilirsin fark etmez. İyi bir üniversite bu kapıları daha kolay açıyor.
Soran+1 yılTıp okuyorum maddi durumum zaten iyi
- +1 yıl
Size bir şey sormak istiyorum özelden ancak mesaj yazamıyorum xper 3 istiyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBoş değildir..
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden ya para için okuyan için boş
Soran+1 yılGeçinmek yok
Gizli Üye(25-29)+1 yılYoo niye boş olsun. Herkesin beyni çok çalışacak diye birsey yok. Misal ben, hastanede çalışmak icin universite bolumumu sağlık kurumlari işletmeciliği sectim. Beynim yetseydi tıp sececektim. Ama olmuyo kanka. Herkes ayni degil.
12 Yorumla
Soran+1 yılHangi hastanede işletmecisim
Cevap sahibi+1 yılHenuz universiteye yeni yerleştim bu yil okuyacagim 🤣
+1 yılYani boş degil. Gastronomi mesela önü açık meslek her yerde çalışırsın hatta yurt dışında daha iyi olur. Farklı farklı meslekler var araştırmak lazım.
01 Yorumla
Soran+1 yılGostronomiyi unutmuşum o para için yapılacak bir meslek değil muhteşem bir şey
Boş insanlar için okumak boştur. Onlardan da yeterince var zaten. Geriye kalanlar okusun ki okumanın asıl değerini göstersin.
018 Yorumla
Soran+1 yılBenim kuzenim 20 yaşında operatör 170 bin TL kazanıyor matematik öğretmenliği kazandı ne işe yariyacak
- +1 yıl
Ne operatörü o
Soran+1 yılMakina
- +1 yıl
Ne makinası
Soran+1 yılBu doğal gaz borularını döşüyor eniştem Almanya'dan getirti
- +1 yıl
Allah allah güzel maaşı varmış
Soran+1 yılBabasının şirketi
- +1 yıl
He o yüzden o kadar kazanıyor
Soran+1 yılYa bilmiyorum makinaları tuaf bir şey 5 yıl falan öğrenmek gerekiyor normal diğer işçilerine okadar veriyor zaten orada kız demiş kepceci kazanmıyor aylık 70 bin TL veriyor eniştem
- +1 yıl
Ben kepçeciyim 79 değil ama yine güzel para kazanıyorum
Soran+1 yılKepçe senin mi çünkü onların kepçeleri
- +1 yıl
Hayır ama kendim alsam senelik 1 milyon kazanırım kesin
Soran+1 yılSen asgari ücret kazanıyorsun ozman kız gelmiş diyor 70 bin TL almıyor komik geliyor bana çünkü. Babam ayrladi makinalarının
- +1 yıl
Kaç kazanıyorsunuz, asla 79 alanı duymadım da.
- +1 yıl
Sallama be soran
Soran+1 yılYarabbim yaaaaaaa. Makine seninse kazanırsın makine senin değilse asgari ücret alırsın basit
- +1 yıl
Yoo makine seninde olsa evet iyi kazanırsın ama o kadar değil
Soran+1 yılValla knka 70 bin TL dedi aylık doğal gaz döşüyorlar
- Eğitim & Kariyer konusunda 434 cevap paylaştı.
+1 yılArtık hukuk için de boş. Tip eczacılık dış hekimliği ve bazi mühendislikler sadece.
15 Yorumla
Soran+1 yılHukuk baban avukatsa iyi bence hiç ya da savcılık açısında
- +1 yıl
O işler artık öyle olmuyor. Hakimlik ve savcılık gibi mesleklere girmek çok başka şartlara bagli. av olsan sermayen cevren olacak. o kadar boş bir hukuk eğitimi vsr ki turkiyede. avukatlık tan hekimliği geçenler bile bir sürü hata yapıyor. Avukatın arzuhalci den bir farkı kalmamış. İnsanlar bedava akıl danismsya uğraşıyor. Velhasıl kelam zor iş
Soran+1 yılEvet dediğim gibi baban ünlü bir avukatsa ve sende avuktsan iyi para kazanırsın zaten herkes okumasın cidden sınralama koysunlar çünkü çok fazla her meslekten var
- +1 yıl
Ama çok güzel onlisans bölümleri var. insanlar küçümseyerek bakıyor. Yeterli biimiyor
Soran+1 yılOlabilir ama atama var mı
Alakası yok şu an daha önde meslekler de var gastronomi mesela önü açık bir meslek gıda alanında bir çok yerde çalışma fırsatı sunuyor
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 409 cevap paylaştı.
+1 yılHukuk artık yok soyliyim sana. Ama onun haricinde dediklerin doğru Tıp Yazılım Mühendisliği ve Yönetim Bilişim Sistemleri geldi artık hukuk yerine
01 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılasıl onlar bos benim bölümümü okusaydın proje başına 300k civarında para alabilirdin eğer amacın paraysa tabi, maaşlı çalışmak ve yoğun tempo bana göre değil ay sonunu beklemek istemezdim
05 Yorumla
Soran+1 yılTürkiye Cumhuriyetinde devlete çalışarak 300 bin alan yok
Cevap sahibi+1 yıldevlete çalıstığı hakkında bişey bile yazmadım bölümümde kpss atanma gibi seyler yok zaten ve ilerledikten sonra 300k bile hiç bi şey
Soran+1 yılBöyle bir bölüm yok. eğer şirketin ise 300 k az
Cevap sahibi+1 yılaynen sen kpss çalısmaya devam et leöxğsmxjsğöshxpsmdgxdpsm
Soran+1 yılKpss yok bizde hemen işe başlıyoruz
+1 yılMimarlık, tekstil vb. Gideri war. Dediklerin de artık stresli işler bence, riskli, ve ülke için değer mi, doktor olmaya
00 YorumlaNiyetin atanmak ise cidden KPSS'de düşük kapatan bölümler var hele iki yıllık olup 65 ile atanan TDS gibi.
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 413 cevap paylaştı.
+1 yılO bölümleri kapatsınlar boş olup olmadığını anlarsın.
02 Yorumla
Soran+1 yılBencede kapatsınlar
- +1 yıl
İsmail Hakkı Aydın “ Beyin sizsiniz 4 Kuantum” diye bir kitap var. Geleceğin olası mesleklerini orada görebilirsiniz.
+1 yılüniversiteye görede değişiyor ama Sağlık Ve Yazılım en garanti olanların bazıları.
04 Yorumla
Soran+1 yılİşte yani maddi açıdan düşünenler için büyük bir hayal kırıklığı
- +1 yıl
Ben makine okudum iş bulamadım yazılım okuyacam şimdi
- +1 yıl
4 sene çöpe gitti Barmenlik yaptım hep 😂
Soran+1 yılYazık olmuş ya
Bence boş. Ama burdaki soruları okuya bilirsin keyifli oluyor :)
01 Yorumla
Soran+1 yıl🤣🤣
+1 yılNe yapıyorsanız yapın sevdiğiniz işin bölümünü okuyun
00 Yorumla
+1 yılLaborant ve veterinerlik okuyorum ve mühendislik diploması olan işsizim
02 Yorumla- +1 yıl
Çiftçilere işsiz demişsin de çiftçiler mutlu ülkemizde kusura bakma lütfen.
- +1 yıl
Özel ders verir yine para kazanır
- Eğitim & Kariyer konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılbu ülkede işçi olarak çalışacam diyorsan boş tabi
00 Yorumla
+1 yılHele anladınız. Meslek ögrenin. Kadınlar terzilik ögrensin. Süper para var
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunlar dışında daha bir çok güzel bölüm var mesela gastronomi, pilotaj, gemi kaptanlığı gibi yani
01 Yorumla
Soran+1 yılBunları unutum bilenleri söyledim
Tip okuyan biri olarak soyluyorum hayatdan bikdim😂 seveceginiz meslegi okuyunda basqa sıkınti olmaz bos meslek yoktur allah nerden sana kapilar açar bilmezsin
00 Yorumla
+1 yılBoş değilde ataması yok değilim. Hem tıp okusan hukuk okusan ne olur çok büyük mevkilere gelmen için torpil ya da para lazım maalesef
02 Yorumla
Soran+1 yılKanka tıpta torpilli yok emin olabilirsin özel hastaneyi bilmem ama devlete yok senin sağlığını çöpe aticak degiler
- +1 yıl
Kanka çok büyük mevkilerden bahsediyorum dedim ya
+1 yılOkumak bu çağ ve devirde boş diplomalı parasızlar.
Hayat okulu edinmek lazım esnaflık ziraat vb işler.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılhukuk ezbere dayalı bi sistem en eski ve köklü fakültelerden birisi olduğu için güvenilir geliyor insanlara sayısal bölümler daha iyi ama onlarda çok zor ben sosyolojiyi falan tercih ederdim o bana çekici geliyor.
00 YorumlaMaalesef hukuk okumak bile boş
015 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
Soran+1 yıl19...
Soran+1 yılTıp okuyorum
Soran+1 yılPiskolojimi birazcık bozuldu
Soran+1 yılEvet az önce bir kız bana hakeret Eti. Ben tıp kazanmak için 5 yılımı verdim kız gelmiş diyor bu tıp mı okuyor hakendenler okusun kendisi sanırsam yks ilk 500 girmiş
Soran+1 yıl5 yıllığına yurt dışı gitcem kendimi geliştirip geri gelcem
Soran+1 yılTeşekkürler abi yorumun için kendine iyi bak
- +1 yıl
@Cerensuna iş koşulları gerektirdiği için
- +1 yıl
Kendini geliştirmesweniz bunu gibi böyle ağlarsınız
+1 yılİyi bir yerde okumazsan boş.
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen profiline bayıldım bu arada
Şu an her şey boş.
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen
- Eğitim & Kariyer konusunda 374 cevap paylaştı.
+1 yılÜlkenin yarısı avukat ne hukuğu.
11 Yorumla- +1 yıl
@DenizinKızı0 o kadar doğru söyledin ki
- Eğitim & Kariyer konusunda 910 cevap paylaştı.
+1 yılHukukta boş artık. Garantisi olan tek bölüm tıp.
00 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılmühendislikler de iyi
00 Yorumla
+1 yılÜlkede her yer avukat ne hukuğu
00 Yorumla
+1 yılBİM bile 16000 veriyo gereksiz okuyanlarda bimde
010 Yorumla
Soran+1 yılAynen
- +1 yıl
Kpss olduğu sürece birde millet vekili yakınlarına tanınan öncelik kalkmadigi sürece imkansız yerleşmek
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Liselimisin
Soran+1 yılNo ingilizce hazırlık şu an tıp
- +1 yıl
Tıp ta iyi bence devam et
Soran+1 yılDevam ediyorum ama depresyon girdim sanırsam
- +1 yıl
Duzelirsin umarım sağlık sektörü iyi
Soran+1 yılEvet bu sene 1 sınıfta geçtim daha koskocam 5 yıl var inşallah hayırlısı olur
- +1 yıl
İnşallah sohbet için tsk
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet boş hukuk bile boş artık
00 Yorumla
+1 yılsen ne okuyon
08 Yorumla
Soran+1 yılTıp henüz 19 yaş 6 yıl sonra 25
Soran+1 yılSen ne okuyorsun
- +1 yıl
ben mezunum Makine mühendisiyim,7 ay 2 yerde çalıştım, şimdi istifa ettim, Kpss den 90 puan almaya çalışacam
Soran+1 yılMutlumusun
- +1 yıl
yoo, fakir olduğum için evlenemiyorum, aşk hayatım da olmuyor, hiç mutlu değilim ama sahip olduğum küçük şeylerle bir umut yaşıyorum
Soran+1 yılİşte bak insanların çoğu sanıyorki okuyunca çok zengin olucaz asgari ücretin birazcık tek üstünde alıcaklar belki de hiç atanmıyacaklar
- +1 yıl
aile-toplum baskısı, bizi kandırdılar, mecbur kaldık, çocukluktan beri sınav okul stresine soktular, son durum bu. Ama sen tıp okuyosun ya onun kıymetini bil, bitirince işin maaşın hazır olur. Tıp okuyan arkadaşım atandı ve evlendi birkaç senedir.
Soran+1 yılTıpta atama yok direk işe başlıyorsu. Düşük masalarla sonra 5 yıl uzmanlık eğitimi alıyorsun tusa girdikten sonra
+1 yılBiraz evet
01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
Bu zamanda boş
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet
+1 yılŞu an bos ticaret ve meslek
026 Yorumla
Soran+1 yılTicaret baya iyi
- +1 yıl
Guzeligin varsa sanal olarak oda iyi
Soran+1 yılAslında e ticaret sitesinden kendi tasarım
Kıyafetlermi. satmayi düşünüyorum babam tekstil fabrikası açalım diyor sen kendi markanı yarat diyolar ama fiyatlar biraz ucuz olucak çünkü özel tasarım olucak hepsi sence iyi olur mu- +1 yıl
Bnce girme o işlere borsa oyna
- +1 yıl
Para cok galiba fabrika accak kadar
Soran+1 yılHise senedi alıyım diyorum ama ben az almak istemiyorum
Soran+1 yılAllah'a çok şükür paraya ihtiyacım Yok
- +1 yıl
Seni para durtuyo yemin ederim
- +1 yıl
Bni yanına sevimliyim😆😆
Soran+1 yılTıp okuyorum çünkü ailemden 7 kişi kanser hastalığına yakalandı 2 kişi öldü. Hastahane de 27 yaşında babasını kaybeden 5 yaşındaki çocuğu gördükten sonra içim çok acımıştı. Tıp okumak aklımda yoktu sonra karar verdim moda ve tasarım okumayı düşünüyordum zaten babam fabrika açarız diyordu
- +1 yıl
Sende insanlara faydali seyler yap
- +1 yıl
Basın sagolsun
- +1 yıl
Araba al sat senin için basit olur
Soran+1 yılGalerimi yoksa teke tek satmakmı
Soran+1 yılTeşekkürler bilgi için
- +1 yıl
Tek tek al sat arabadan anlamazsın kakalar sana
Soran+1 yılBabam anlıyor henüz 42 yaşında gencecik
- +1 yıl
BabAn sanayide calişdi anlicak masalah herseyden anliyo
Soran+1 yılBiz aldığımız arabayı bilgisayardan geçirmeden kaç kilometre yapmış ne kadar boyası var. Hiç kazaya karışımısmi ona göre alıyoruz babamın Sanayiden arkadaşları var kontrolsüz araba alınmaz
- +1 yıl
Babanla sen bu gidişle kanatlanırsın bu kafayla iyi geceler sen doktorluk yap bos ver ticaretı
Soran+1 yıl🤣🤣
- +1 yıl
Babam ondan anliyo bundan anliyo bari babana burdan bi manita yap bakalım ondanda anliyomu
Soran+1 yılBabam adı bir adam olmadığı için eşine sadık biri insan olmayı becere bilmiş
- +1 yıl
Nerden biliyon yanındamısın her daim gencecik ya
Soran+1 yılEvet yanındayım çok şükür gizlimiz saklimiz yok knka. Neden bu kadar babamı kıskandınki
- +1 yıl
Babanın ya
Eğitim & Kariyer konusunda 7b cevap paylaştı. Evet boş
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Mühendislik niye saymadın ki en iyilerinden birisi
00 Yorumla
+1 yılCahilseniz öyle
00 Yorumla
+1 yılhukuk mu kaldı
00 Yorumla
+1 yılTabi ki boş değil
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 319 cevap paylaştı. Şu an hepsi boş oldu
00 YorumlaHayır bir sürü bölüm var
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBoş değil.
038 Yorumla
Soran+1 yılTıp ve hukuk dışında çoğu şey boş
Cevap sahibi+1 yılSenin kafanda yaşamakta boş kanka
Soran+1 yılHihi
Cevap sahibi+1 yılDil eğitimin olursa kendini geliştirebilirsen şansın vardır. Kepçe ciler de 170 almaz biraz kandırmışlar seni benim tanıdıklarım yani o kadar almıyor
Soran+1 yılKanka operatör kepceci olmuyor senin o makinayı öğrenmen için 5 yıl harcman gerekiyor babasının şirketi
Cevap sahibi+1 yılTamam sende ol aşkım
Cevap sahibi+1 yılBizde o mesleğe odaklanalım mdlflel
Soran+1 yılKepceci de 70 bin TL alıyor okadar almıyor diyorsun komik
Cevap sahibi+1 yılSen niye ağladın ki şimdi
Soran+1 yılAğlamadım cahilsin insanları kucmusuyorsun hiç kimsesin boş bir insansın kendim tıp okuyorum okumak boş olduğunu düşünüyorum haklıyım da
Cevap sahibi+1 yılTıp okuman senin ruh hastası olmanı değiştirmemiş. Okumak en azından bölümün var diyebilmek güzel şey. Ayrıyetten dil ve bir çok şeyle kendini geliitirirsin ama o kadar aptalsın ki 70 bin aldıklarına inanıyorsun. Evet asgeri ücretten iyi alırlar küçümsemek değil bu nerde küçümse mişim? Tedavi ol
Cevap sahibi+1 yılTanıdıklarım almıyor o kadar bildiğimi bahsettim gelmiş küçümsemek diyor kezban
Soran+1 yılCanım benim fakirlik ruhuna işlemiş
Tanıdıkların kepceci değil kepçe onların değil. O sadece çalışan
Cevap sahibi+1 yılBir şey dememe rağmen "insanları küçümsüyor diye " İftira attığın kişiye fakir demen. Nasıl bir @rospusun
Soran+1 yılİlk önce saygıyı öğren okumayan insanları kucmusuyorsun kazanmıyolar diyorsun tabi dünya görmemiş bir cahil için basit. seyler
Cevap sahibi+1 yılFakirlik ruhuna işlemiş diyerek kendi ve çevremi küçümsemek he? Ben seni bulurum :d sen bekle
Cevap sahibi+1 yılDoğrusu bu. Mesela başka meslek farkl ıalır o kadar kazanamazlar derim. Bu zekayla tıp okudun aynen
Soran+1 yılOkuyorum dedim canım. Sen anca laf dalaşına gir umrunda değilsin
Cevap sahibi+1 yılZaten yiyorsa yaz ordan havlamak kolay
Cevap sahibi+1 yılMesaj at bir hele hayatıma dil uzatacak kadar havan varsa kökünden sökecek gücüm var
Soran+1 yılSeviyen işte beli ediyorsun. Ben sana orspu demedim köpek gibi havlıyorsun demedim tabi senin gibi kızlar öyle ağzı bozuk konuşur bunları sana gülerek yazıyorum ablacım yaşın büyük ama diğer şeyler küçük sanirsam
Cevap sahibi+1 yılKarşımda dursan bunları söyleyecek ağzın kalmazdı
Soran+1 yılBana dokunduğun an tüm ailen mahvolurdu emin olabilirsin ben senin gibi saldırgan değilim hata bana saldrmanı küfür etmeni beklerdim
Cevap sahibi+1 yılAilem he senin sülalene sokarım yaz
Cevap sahibi+1 yılNeyse istiycem e postanı bekle
- +1 yıl
Soran başta cahilsin falan deyip sallamışsın ne ayak sonra saf kız rolleri mi
Soran+1 yılOradandamı küfür edicen
Cevap sahibi+1 yılYok aşkım seni bulucam
Cevap sahibi+1 yılNerelisin nasılsım severim tanımayı
Soran+1 yılBul knka bul
Cevap sahibi+1 yılnerde yaşıyorsun
Soran+1 yılAslında Instagram adını verirsen sana özelden yazicam
Cevap sahibi+1 yılBana burdan özelden yaz ben senin direkt numaranı alıcam
Soran+1 yılAldın knka napicaksin. Yani napicaksin. Onu söyle kızım
Cevap sahibi+1 yılYaz hadi yaz zırlama
Cevap sahibi+1 yılKepçeye oturturum seni seversin
Cevap sahibi+1 yılMemnun değilsen bırak tıpı hak edenler okusun.
- +1 yıl
Bu bide tıp mı okuyor fmfmfl
Gizli Üye(18-24)+1 yılilahiyat>>
02 Yorumla- +1 yıl
Ben ce en güzel bölüm
Cevap sahibi+1 yılataması da on numara
+1 yılDeğil
015 Yorumla
Soran+1 yılNe okuyorsun
- +1 yıl
Fransız dili ve edebiyatı
Soran+1 yılPeki sen bunu hobi olarak mı okuyorsun yoksa öğretmen olmak için
- +1 yıl
Dil öğrenmeyi seviyorum. Sevdiğim için okuyorum öğretmen olma gibi bir niyetim yok
Soran+1 yılBak işte düşün para kazanmak için okuyan biri için boş bende arkeoloji okumak istiyorum ama para için değil seviyorum
Soran+1 yılFakir biri büyük hayalerle okumaya geliyorlar ama işsiz kalma olasıkları çok fazla
- +1 yıl
Para kazanmak istiyorsan tıp hukuk bile sana istediğin parayı vermez. Girişimcilik her zaman kazandırır. Amcam girişimci teksil firması var aylık en az 200.000 tl kazanıyor. Kafayı kullanmak önemli.
Soran+1 yılBen geçinmek acısından dedim benim dayım üst düzey bir beyin cerrahi geçen yıl yurtdışına çalışmaya giti 200 bin TL Türkiye'de özel bir hastanede kazanıyordu
Soran+1 yılÇok kazanmıyor ama geçimini sağlıyor hem kendi işi
- +1 yıl
Girişimcilik her zaman daha çok kazandırır ama sevdiği işi yapması da önemli
Soran+1 yılEvet dayım yol döşeme şirketi var oda aylık 1 milyon TL buluyordur sanırsam
- +1 yıl
Bak daha kârlı
Soran+1 yılEvet teşekkürler beni yargılamadıgın için diğer kızlar gibi
- +1 yıl
Yargılamak yerine anlamayı tercih ederim çünkü her zaman yargılamak daha kolaydır... iyi gecelerr ❤️
Soran+1 yılİyi geceler yorum için teşekkürler
+1 yılDeyil gülüm
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer