@isimsizdiss Boğaziçi özerk kurum genel atama ile alım olmuyor diye biliyorum açıktan alım ile girdim tbi ben hiç bir sınavda kpss ye çalışmadım girip bildiğimi cvplayip cikiyordum
@cileksarisi yani genel kültür sorularına daha çok ağırlık veriyorum genel yetenekte ise emin olmadığım sorulara bulasmiyorum çünkü kpss de bence en büyük sorun zorluk değil süre
@Medicinedoctor00 berbat gibi desem. Yok atanma düşünmüyorum zaten de bu yıl mezun olucam daha inşallah bir de edebiyat okudum için ataması yok. Polislik için girdim 60 ı geçersem polisliğe gidecem inşallah
@Medicinedoctor00 şöyle bir şey alan sınavı ve genel kültür var genel kültür ve genel yetenekte polislik gibi devlet kurumlarına yerleime olabiliyor. Örneğin polislik üniversite şartı mülakat ve parkur artı bir de kpss den en az 60 istiyor yani bu sınavla buna benzer bazı sınavlara girebilirsin. Sen zaten tıp okuyorsun kpss derdin yok da 🙂 alan sınavı da öpretmenlik işte kendi bölümünden atanma olursa diye giriyorsun
Sinava giren arkadaslara basarilar diliyorum ins istedikleri mevkilere gelirler.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çalışanın yapabileceği bir sinavdi bence, ama onca vereksiz şeyi ezberlemek. daha zor oldugundsn ben özel sektörde daha mutluyum orada devam edicem zaten çalışmamıştım 😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Genel kültür çalışmadığım için sadece genel yetenek çözdüm. Buna rağmen çok kötü geçti.
Ben önlisans okuyacagim bitirince atanır miyim bilmiyorum matematiği sıfır olan birisi sozeldede kötü olan birisi sence önlisans kpss ye çalışarak 85 alabilir mi? Ben kursa vs giderim o döneme girince kpss kursuna
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
girmedim maalesef
Girmedim ama herkesin dilinde bir mihriban sorusu.😅
Zaten torpil var girip niye stres yaşıyorsunuz ki.
Profesyonel sınav öğrencisiyim skdlfö Matematik kolaydı ancak diğerleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim
Ben atandigim için artık girmiyorum ama eski girdiklerimden tecrübe olarak genelde basit oluyor biraz çalışınca iyi bir puan almak içten degil
Türkçe ve matematik için tavsiye verebilir misiniz
Kaç puan ile ve nereye atandınız?
kaç puanla atandınız
@cileksarisi 75 puan ile bogazici üniversitesine atandim
4001 kodu ile mi?
@isimsizdiss Boğaziçi özerk kurum genel atama ile alım olmuyor diye biliyorum açıktan alım ile girdim tbi ben hiç bir sınavda kpss ye çalışmadım girip bildiğimi cvplayip cikiyordum
Temelde bilgin var o zaman
@cileksarisi yani genel kültür sorularına daha çok ağırlık veriyorum genel yetenekte ise emin olmadığım sorulara bulasmiyorum çünkü kpss de bence en büyük sorun zorluk değil süre
Teşekkür ederim
Aynı soruyu ben sormuştum bir cevap gelmişti. Kız sorunca böyle oluyor demekki
Senin nasil geçti girdin mi
@supangles berbat geçti. Mihribaaaaan
Yaktin bizi mihribann
@supangles bir o soruyu doğru yaptım galiba
Hangi dersti o
Salvador Dali bile aklıma gelmedi ya. Çok iyi bildiğim bei tabloyken
@supangles sen girdin mi
Noo seneye giricem
Ahahhaaa
@supangles hmm hakkında hayırlısı olsun
@Medicinedoctor00 🙂🙂
@laedri00 nasıl geçti kpss umarım atanırsın 🙂
@Medicinedoctor00 berbat gibi desem. Yok atanma düşünmüyorum zaten de bu yıl mezun olucam daha inşallah bir de edebiyat okudum için ataması yok. Polislik için girdim 60 ı geçersem polisliğe gidecem inşallah
@laedri00 bir şey soracağım kpss sınavı hakkında hiç bilgim yok normalde edb için girdin aynı zamanda poliste mi olabiliyorsun kpss'den 😅
@Medicinedoctor00 şöyle bir şey alan sınavı ve genel kültür var genel kültür ve genel yetenekte polislik gibi devlet kurumlarına yerleime olabiliyor. Örneğin polislik üniversite şartı mülakat ve parkur artı bir de kpss den en az 60 istiyor yani bu sınavla buna benzer bazı sınavlara girebilirsin. Sen zaten tıp okuyorsun kpss derdin yok da 🙂 alan sınavı da öpretmenlik işte kendi bölümünden atanma olursa diye giriyorsun
Hm anladım hakkında hayırlısını diliyorum inşallah istediğin mesleği kazanıp iyi yerlere gelirsin ✨
@Medicinedoctor00 Allah razı olsun ☺️. İnşallah senin için de hakkında en hayırlısı olur.
Allah herkese hayırlıysa gönlündekini nasip etsin bana da dua edin seneye sınavım var
İnşallah yaparsın ben de hazırlanıyorum hadi bakalım.
amin ön lisans gelecek yıl ekimde demi karıştırıyorum gibi geliyor :D
Evet gelecek seneye lisans olan her sene oluyor. Öğretmenlik okumayan lisans mezunları da iki senede bir giriyor. :)
Girmedim ama zor olacağını düşünmüyorum. Çalışan yapar. Türk sınav sistemine hakimim yani
Zordu diyorlar girenler. Özellikle Türkçe zorlamış
Benim ablam girdi, çok değişik sorular vardı diyor.
Sinava giren arkadaslara basarilar diliyorum ins istedikleri mevkilere gelirler.
Çalışanın yapabileceği bir sinavdi bence, ama onca vereksiz şeyi ezberlemek. daha zor oldugundsn ben özel sektörde daha mutluyum orada devam edicem zaten çalışmamıştım 😂
Genel kültür çalışmadığım için sadece genel yetenek çözdüm. Buna rağmen çok kötü geçti.
Nasıl kötü geçti ya
@BirKiloNamus5 senin nasıl gecti genel yetenek
Tarih harici güzeldi
@BirKiloNamus5 bir şey sorabilir miyim
Hazırlanmadan girdim. En son 2016 ön lisans kpssye girmiştim. Çalışmış olsam yapardım diye düşünüyorum. Yinede bir şeyler yapmaya çalıştım
bu sınav ön lisans miydi :/
Lisanstı. Ön lisans 2 yılda bir yapılıyor
Şükür girmiyorum artık 😂 matematik ve tarih sorularını merak ettim ama
Neden şükür dediniz
@AyBenNapimmmm atandım kurtuldum darısı sizlerin başına
Ben önlisans okuyacagim bitirince atanır miyim bilmiyorum matematiği sıfır olan birisi sozeldede kötü olan birisi sence önlisans kpss ye çalışarak 85 alabilir mi? Ben kursa vs giderim o döneme girince kpss kursuna
Kafamın içinde Mihriban türküsü eksik olmadı eve gelene kadar Mihriban söyledim 🥺🙄
Sınavda göreviydim. Sınava giren adaylar sınavın zor olduğunu söylediler
Ben mi girdim o mu girdi bilmiyorum
Coğrafya çok zordu
Sınavla ödeştik, ben ona girdim o bana
Çözemedim çözülmüyor Mihriban nerede yaa. A
Ben de a yaptım galiba onu
Hangisi one seneye degilmi
Degisik zor sorular vardi
Ben seneye gireceğim. B grubu meslekleri için.
Bu girilen lisans mı önlisansmı
lisans
@hayalsizhayalperest_ 😞 keşke bende başvursaydım. Bir dahaki ne zaman olur net tarih belli mi
lisans her sene oluyor galiba
Arkdaşım girdi zormuş jshajaja
Çözemedim çözülmüyor Mihriban:/
Kardeşim girdi vatandaşlık biraz zordu demişti
Lisans okuyanlar mı girdi sadece
Girmedim poncik
Sorular güzeldi. Çalışılırsa yapılacak cinsten
Soracak soru kalmadı artık
Çift yıllarda olmuyor mu ya?
Çok kolaydı ama hiç çalışmadan girdim.
Berbat geçti sorular aşırı sacmaydi
Mihriban türküsünü sormuşlar. Arkadaş söyledi.😁😂
Süre sıkıntısı vardı zaman aliyodu
Seneye inşallah
Ben seneye inşallah
zordu
Girmedim bu sene.
Çok zormuş
Ablana girmistir sınav
Girmedim ben ya
Mihriban söyledim