Türkçe öğretmenliğinin atamasi cok mu kötü?

Türkçe öğretmenliği okurken ortalamami yüksek tutup okul öncesiyle çap yapmayi dusunuyorum ama olmazsa ve Türkçe öğretmeni olursam atanmam cok mu imkansiz? Bu bölümü okuyan birilerinden tavsiye almak istiyorum. Son siniftan itibaren kpss çalışsam atanamam mi? Moralim çok bozuk, Türkçe öğretmenliğinin ortalama atamasi oldugunu dusunuyordum ama bazi insanlar atanmam imkansizmis gibi konusuyor

Türkçe öğretmenliğinin atamasi cok mu kötü?
Cevapla