İlkokul 4. sınıfa giden çocuğum için kayıt parası olarak 225 bin lira ödedim, eğitim sistemimiz bu parayı hak ediyor mu?

Gerçekten bu parayi hak ediyor mu sistemimiz?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar üzerinizdeki bu kompleksi kaldırın benim param var ki veriyorum size basit bir soru sordum cevaplayın geçin köpek gibi çalışıyorum size ne kazandığımın hesabını mı vericem sinir kat sayısını yükseltiyorsunuz insanın
İlkokul 4. sınıfa giden çocuğum için kayıt parası olarak 225 bin lira ödedim, eğitim sistemimiz bu parayı hak ediyor mu?
Cevapla