Part time çalışacağım. Birinci öğretim mi, ikinci öğretim mi okursam daha iyi olur?

Kafeler restoranlar gündüz mü yoksa akşam mı part time çalışan arıyorlar?
Part time çalışacağım. Birinci öğretim mi, ikinci öğretim mi okursam daha iyi olur?
Cevapla