Sizce 2 yıllık örgün eğitim mi yoksa 4 yıllık açık öğretim mi okumalıyım, hangisi daha mantıklı?

Polis Olmayı Düşünüyorum
2 Yıllık Bitirmem Yetiyor Fakat Meslek İçi Yukselemiyorum
4 Yıllık Girersem de Oluyor Ve Meslek İçi Yukselebiliyorum
Ve de 2 Yıllığa Göre 4 Yıllık Alım Daha Fazla Oluyor.
2 Yıllık Örgün Eğitim Bölüm mü? Elektronik, Mekatronik, Bilgisayar Programcılığı Gibi Vs.
4 Yıllık Açık Öğretim Bölüm mü? Egzersiz Ve Spor Bilimleri, Siyaset Bilimi Ve Kamu Yönetimi Vs Gibi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce 2 yıllık örgün eğitim mi yoksa 4 yıllık açık öğretim mi okumalıyım, hangisi daha mantıklı?
Cevapla