Stajyerim diye bulaşık ve temizliği bana bıraktılar, haklılar mı?

Ascilik stajyeriyim. Ascinin yardimcisi hep laf sokuyor. Diyor sende yikican bulaşik. Hep sen yikican diyor. O zaten gelmedigi gun ascisiyla ben hepsini bana yikattirir. Ben yaparim kendime güveniyoum basit iş ama otel bana bir 3 bin tl vermeye zorlarina gidiyor. Ben neden işlerini yapim. Hersey para degil ama zoruma gidiyor

Stajyerim diye bulaşık ve temizliği bana bıraktılar, haklılar mı?
Cevapla