Ailem tıp kazandığım halde başka ilde olduğu için göndermemişti, kendimi nasıl teselli edeceğim?

2020_2021 liseden mezun oldum ve ilk yılımda tıp kazandım başka şehirde ailem göndermedi seni başka şehirde gonderemeyiz dediler şimdi erkek kardeşim girdi sınava benimle ve bizi başka şehirde gönderebiliriz dediler ama artık tıp kazanmam bu yüzden gitmeyeceğim ben dedim annem aslında pişman ama benim içimde 3 yıldır öyle bir üzülmüşüm ki anlatamam ne yapmalıyım o üzüntümü nasıl yok edeceğim ailemi nasıl affedeceğim belli etmesem de çok istediğim bölümü okumayacağım nasıl kabulleneceğim? Lütfen bana akıl verin ailemin ortasında bağırmak istiyorum nasıl affedeceğim onlara zor olsada beni göndermeleri gerekiyordu?
Ailem tıp kazandığım halde başka ilde olduğu için göndermemişti, kendimi nasıl teselli edeceğim?
Cevapla